سرویس آسانسور

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آسانسور آتیس در نزدیکی شماست...

سرویس آسانسور به معنی بازبینی از قطعات نصب شده می باشد و برای نگهداری از آسانسور باید نظارت مستمر بر این قطعات، پس از نصب آسانسور انجام شود. به طور کلی سیستم هایی که دارای موتور می باشند نیازمند سرویس و نگهداری و بازبینی دوره ای می باشند، به خصوص سیستم هایی که ایمنی، نقش بسزایی در آن ایفا می‌کند و خرابی در آن باعث خطرات جانی می شود. به همین دلیل سرویس و نگهداری آسانسور کمتر از نصب آن اهمیت نداشته و باید به طور منظم و حداقل ماهانه یک بار توسط متخصص تحت بازبینی قرار بگیرد.

سرویس و نگهداری آسانسور شرکت اوج پیمای آتیس با مجوزهای رسمی فعالیت، به عنوان شرکت خدماتی و پشتیبانی سرویس و نگهداری آسانسور، سریعترین خدمات را در تمام ایام سال و بدون تعطیلی به مشتریان عزیز ارائه میدهیم تا با پشتیبانی قدرتمند به مزایای زیر در جهت اطمینان خاطر در بهره وری هر چه بهتر بدست آورید.

همان‌طور که اشاره شد، استفاده نکردن از خدمات سرویس آسانسور در ظاهر کار، باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های ماهانه ساختمان می‌شود؛ اما شما باید بدانید که اگر آسانسور شما خراب شود و نیاز به تعمیر آسانسور داشته باشد، به دلیل خرابی‌های پی‌درپی، باید هزینه‌ای بیشتر از یک ماه سرویس و نگهداری آسانسور را برای عیب‌یابی به سرویسکار بدهید؛ چرا که امکان خرابی‌های ناگهانی و طولانی‌مدت آسانسور وجود خواهد داشت. قطعا هیچ‌کسی دوست ندارد که یک‌روز غافلگیر شود و در آسانسور گیر بیفتد!

اگر شما از خدمات سرویس و نگهداری آسانسور استفاده نکنید و تنها در زمان نیاز، آسانسور خود را تعمیر کنید؛ دیگر نیازی به پرداخت حق سرویس به‌صورت ماهیانه ندارید، اما آیا این کار به‌صرفه است؟

یک سرویس کار آسانسور ماهر با بررسی تمامی قطعات آسانسور و در صورت مشاهده نقص در قطعات سریعا اقدامات لازم را جهت درست کردن قطعه مورد نظر میکند. همین طور وقتی یک سرویس کار معمولی اقدام به سرویس و نگهداری آسانسور شما میکند با عدم توجه و بررسی در قطعات احتمال بروز مشکلات بیشتر را برای شما رقم میزند. معمولا افراد ماهر در این زمینه با شرکت های معتبری که دارای مجوز رسمی می باشند همکاری نموده و در صورت بروز هر گونه مشکل در انجام کار نه تنها یک شخص بلکه یک شرکت پشتیبان شما می باشد و تا لحظه رضایت شما در کنار شما خواهد بود.

سرویس کار در هر سرویس و نگهداری آسانسور اجزاء و قطعات مختلفی از آسانسور را بررسی می‌کند تا از عملکرد درست آنها مطمئن شود و اگر قطعه‌ای دچار نقص باشد آن را تعمیر و یا تعویض می‌کند. این امر باعث می‌شود که از برخی خرابی‌های آسانسور جلوگیری شود.
در برخی موارد نقص در عملکرد بخش کوچکی از آسانسور باعث خرابی‌های بزرگ و جبران ناپذیری در آسانسور می‌شود؛ این خرابی‌ها گاهی منجر به ایجاد حادثه نیز می‌شوند.

آیا عدم سرویس و نگهداری دوره‌ای آسانسور باعث خرابی آسانسور می‌شود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله؛ گاهی نقص در یک قسمت کوچک از آسانسور، که با صرف وقت و هزینه بسیار کم قابل حل است، باعث ایجاد خرابی در یکی از قسمت‌های اساسی آسانسور می‌شود و هزینه رفع خرابی آسانسور را چند برابر می‌کند و احتمال دارد خسارت هایی نیز به بار آورد.

سرویس آسانسور...
ما را در سایت سرویس آسانسور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : آتیس لیفت atislift بازدید : 227 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 13:58